اتاق خبر: ۱ گیگاوات انرژی خورشیدی شناور در فیلیپین

۱ گیگاوات انرژی خورشیدی شناور در فیلیپین

نیروگاه خورشیدی شناور در فیلیپین

عناوین خبر

Acen، یکی از واحدهای گروه آیالا، می‌گوید که قصد دارد ۱ گیگاوات خورشیدی شناور را در بزرگترین دریاچه آب شیرین فیلیپین توسعه دهد.

Acen Corp.، یکی از شرکت‌های تابعه آیالا گروپ، قصد دارد ۱ گیگاوات خورشیدی شناور را در دریاچه لاگونا، بزرگترین دریاچه آب شیرین فیلیپین، در جزیره لوزون توسعه دهد.

این شرکت قراردادهای بهره‌برداری انرژی خورشیدی را برای هشت بلوک ۱۰۰ هکتاری در بخش‌های جنوبی و شرقی دریاچه به وزارت نیرو ارائه کرده است. علاوه بر این، Acen اخیرا قرارداد استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر را با سازمان توسعه دریاچه لاگونا برای اجاره ۸۰۰ هکتار از فضا در دریاچه لاگونا امضا کرده است.

اولین پروژه خورشیدی شناور Acen در انتظار گرفتن مجوزهای مخصوص خود و تایید است، اما جزئیات بیشتری در مورد پروژه یا جدول زمانی آن هنوز فاش نشده است اما پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری اطلاعات به صورت کامل توسط خبرگزاری‌ها منتشر شوند.

1 گیگا وات نیروگاه خورشیدی در فیلیپین
۱ گیگا وات نیروگاه خورشیدی در فیلیپین

بزرگترین مزرعه خورشیدی در فیلیپین

این شرکت اکنون در حال ساخت مزرعه خورشیدی ۲۸۳ مگاواتی San Marcelino در زامبالس است. این مزرعه پس از راه‌اندازی به بزرگترین مزرعه خورشیدی در فیلیپین تبدیل خواهد شد که احتمالا در سال جاری تکمیل خواهد شد.

پروژه‌های Acen در کشورهای دیگر

Acen در حال حاضر حدود ۴ گیگاوات ظرفیت تولید انرژی‌های تجدیدپذیر را در فیلیپین، ویتنام، اندونزی، هند و استرالیا ساخته است. این کشور قصد دارد تا سال ۲۰۳۰ این ظرفیت را به ۲۰ گیگاوات افزایش دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار انرژی خورشیدی در پایدار سولار:

اطلاع از جدیدترین مطالب آموزشی درباره پنل‌های خورشیدی در پایدار سولار

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جدیدترین مطالب سایت در خبرنامه عضو شوید