اتاق خبر: برخورداری ۵۰۰ مدرسه از پنل خورشیدی در تلانگانا

برخورداری ۵۰۰ مدرسه از پنل خورشیدی در تلانگانا

برخورداری مدارس از انرژی خورشیدی

عناوین خبر

نصب سیستم های خورشیدی روی پشت بام مدارس

سپتامبر گذشته، TSREDCO مناقصه ای را برای نصب پنل‌های خورشیدی ترتیب داده بود و ۱۱ فروشنده را نهایی کرده بود. فروشندگان منتخب در حال نصب سیستم‌های خورشیدی روی پشت بام ۲ تا ۵ کیلووات در مدارس هستند.

مدارس با بیش از ۲۰۰ ثبت نام برای نصب پنل‌های خورشیدی انتخاب شده‌اند. از ۱۵۲۱ مدرسه دولتی انتخاب شده، ۹۱۶ مدرسه زیر نظر شرکت توزیع نیروی برق جنوبی و ۶۰۵ مدرسه زیر نظر شرکت محدود توزیع نیروی برق شمالی هستند.

تاکنون در بیش از ۱۰۰ مدرسه دولتی پنل‌های خورشیدی نصب شده و برای ۴۵۳ مدرسه دیگر دستور کار صادر شده است.

بیش از ۵۰۰ مدرسه دولتی در این ایالت تا ماه مارس به انرژی خورشیدی دسترسی خواهند داشت. سال گذشته، دولت ایالتی اعلام کرده بود که سیستم های خورشیدی روی پشت بام را در ۱۵۲۱ مدرسه دولتی با هزینه ۳۲ کرور روپیه در ۱۲ منطقه نصب خواهد کرد.

در مرحله اول این پروژه، در حدود ۵۰۰ مدرسه دولتی، پنل‌های خورشیدی نصب خواهیم کرد. طبق گفته یک مقام ارشد دولتی: انتظار می‌رود کار تمام ۱۵۲۱ مدرسه در چند ماه آینده به پایان برسد.

مزایای نصب پنل برای مدارس

نصب پنل‌های خورشیدی نه تنها به کاهش قبوض سالانه برق مدارس کمک می‌کند، بلکه به آن‌ها در کسب درآمد از طریق برق مازاد تولید شده و انتقال به شبکه کمک می‌کند.

اخیرا مدارس دولتی به دلیل کلاس‌های هوشمند و استفاده از سیستم‌های رایانه‌ای در تعداد زیاد، به طور فزاینده‌ای تعاملی شده‌اند. این امر منجر به افزایش قبوض برق برای مدارس شده است. یکی از مقامات ارشد دولتی بیان کرد: پنل‌های خورشیدی نصب شده در مدارس بار قبض برق را کاهش می‌دهد و در عین حال منبع برق بدون وقفه را فراهم می‌کند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار انرژی خورشیدی در پایدار سولار:

اطلاع از جدیدترین مطالب آموزشی درباره پنل‌های خورشیدی در پایدار سولار

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جدیدترین مطالب سایت در خبرنامه عضو شوید