اتاق خبر: قرارداد ۱۰ ساله شامل ۴۸ گیگاوات برق در سال از دو نیروگاه در ایتالیا

قرارداد ۱۰ ساله شامل ۴۸ گیگاوات برق در سال از دو نیروگاه در ایتالیا

قرارداد 10 ساله برق از دو نیروگاه در ایتالیا

عناوین خبر

شرکت‌های سوندیکس و ‌استاتکرافت و ‌‌استاتکرافت برای مجموعه‌ای از پروژه‌های خورشیدی در ایتالیا قراردادهای خرید برق تولید شده (PPA) امضا کرده‌اند. بر اساس این قرارداد ۱۰ ساله، ‌سوندیکس ۴۸ گیگاوات ساعت در سال برق خورشیدی استاتکرافت را تامین خواهد کرد.

این مجموعه که از دو نیروگاه خورشیدی با ظرفیت کل ۳۴ مگاوات تشکیل شده است، در حال حاضر ساخت و ساز در منطقه لاتزیو، در غرب مرکزی ایتالیا را آغاز کرده است.

این معامله دومین همکاری برای ‌سوندیکس و ‌‌استاتکرافت در ایتالیا و سومین همکاری در اروپا است.

‌سوندیکس از سال ۲۰۱۰ در ایتالیا حضور داشته و در حال حاضر بیش از ۲ گیگاوات ظرفیت در پروژه‌های در دست عملیات، ساخت و ساز و مراحل مختلف توسعه در این کشور دارد.

ژانویه گذشته، هر دو شرکت قراردادهای PPA را برای یک سبد خورشیدی در ایتالیا با ظرفیت کل ۲۲ مگاوات امضا کردند.

اکسل تیه‌مان، مدیرعامل ‌سوندیکس گفت: «رشد ما در بازار ایتالیا با همکاری ارزشمند شرکایی مانند ‌‌استاتکرافت امکان‌پذیر است که چشم‌انداز ما را برای آینده‌ای روشن‌تر و پایدار به اشتراک می‌گذارد.

ما با گسترش فعالیت‌های خود، می‌توانیم نقش خود را به عنوان یک تولیدکننده قابل اعتماد انرژی تجدیدپذیر برق سبز برای جوامعی که به آن‌ها خدمت می‌کنیم، تقویت کنیم.»

سیمون کرنک، نایب رئیس خواستگاه جنوب اروپا، در ‌‌استاتکرافت، افزود: “‌‌استاتکرافت از ادامه مسیر رشد خود به عنوان یک ارائه دهنده PPA بزرگ در ایتالیا، مفتخر است که یک شریک قابل اعتماد برای ‌سوندیکس قرار گرفته است.”

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار انرژی خورشیدی در پایدار سولار:

اطلاع از جدیدترین مطالب آموزشی درباره پنل‌های خورشیدی در پایدار سولار

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جدیدترین مطالب سایت در خبرنامه عضو شوید