اتاق خبر: نیروگاه خورشیدی شناور ۸.۷ مگاوات بر ثانیه در فرانسه

نیروگاه خورشیدی شناور ۸.۷ مگاوات بر ثانیه در فرانسه

نیروگاه خورشیدی 8.7 مگاواتی شناور در فرانسه

عناوین خبر

 Akuo نیروگاه خورشیدی شناور ۸.۷ مگاوات بر ثانیه را در فرانسه راه می‌اندازد

(آکوئو) Akuo، یک تولیدکننده و توسعه‌دهنده انرژی‌های تجدیدپذیر، یک نیروگاه خورشیدی شناور جدید را در Cintegabelle، نزدیک تولوز در جنوب فرانسه راه‌اندازی کرده است.

نیروگاه خورشیدی شناور ۸.۷ مگاواتی در سینتگابل در دریاچه Cap Vert در لبه جنوبی دهکده واقع شده است، دریاچه‌ای ۱۹ هکتاری که توسط انسان ساخته شده است که با توقف فعالیت یک معدن سنگریزه ایجاد شده است.

این طرح دومین تاسیسات خورشیدی شناور آکوئو است که پس از نیروگاه ۱۷ مگاواتی O’MEGA1 در اکتبر ۲۰۱۹ در Piolenc در جنوب فرانسه، که خروجی آن در تابستان ۲۰۲۲ به ۲۲مگاوات افزایش یافت، عملیاتی می‌شود.

به گفته آکوئو، نیروگاه خورشیدی شناور جدید انرژی تجدیدپذیر محلی و غیرمتمرکز را برای بیش از ۲۰۰۰ خانه فراهم می‌کند، بنابراین از انتشار بیش از ۹۰۰ تن (۱۰۰۰ تن) CO2 سالانه جلوگیری می‌کند.

پنل خورشیدی شناور
پنل خورشیدی شناور

آکوئو گفت: این نیروگاه در ماه سپتامبر افتتاح می‌شود و از برنامه هایی برای راه‌اندازی سومین نیروگاه خورشیدی شناور در Gouts در پاییز امسال نیز رونمایی می‌کند.

اریک اسکاتو، رئیس و یکی از بنیانگذاران آکوئو، گفت: این مایه غرور بی‌نظیر برای آکوئو و همه تیم‌هایش است که شاهد عملیاتی شدن این دومین کارخانه شناور هستند. فناوری خورشیدی شناور برای رویایی با چالش‌های انرژی که باید با هم به آن‌ها بپردازیم، حیاتی است. در آکوئو، ما در حال تسریع این امر از طریق آخرین راه‌اندازی خود هستیم.

ما همچنین خوشحالیم که در کنار یک شریک قدیمی، Octopus Energy، و شرکای مالی خود، یک مدل کسب و کار تولیدی جدید پدیدار شود.

وینسنت میلار، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل Octopus Energy فرانسه، افزود: ما چندین سال است که با آکوئو کار می‌کنیم تا یک مدل اقتصادی جدید ایجاد کنیم که امکان توسعه امکانات جدید تولید محلی را فراهم می‌کند و در عین حال امکان بهره‌مندی از پایداری را به مشتریان ارائه می‌دهد. شرایط قیمت در بلند مدت بحران کنونی نشان می‌دهد که این مدل کسب‌وکار چقدر مستقیما در سطح محلی مفید است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار انرژی خورشیدی در پایدار سولار:

اطلاع از جدیدترین مطالب آموزشی درباره پنل‌های خورشیدی در پایدار سولار

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جدیدترین مطالب سایت در خبرنامه عضو شوید