اتاق خبر: اعطای وام ۲۱۳ میلیون دلاری به موسسه‌ای در برزیل برای سرمایه گذاری در انرژی خورشیدی

اعطای وام ۲۱۳ میلیون دلاری به موسسه‌ای در برزیل برای سرمایه گذاری در انرژی خورشیدی

اعطای وام 213 میلیون دلاری به موسسه‌ای در برزیل برای سرمایه گذاری در انرژی خورشیدی

عناوین خبر

بانک سرمایه‌گذاری اروپا (EIB) وامی ۲۱۳ میلیون دلاری (۲۰۰ میلیون یورو) به Sicredi، یک موسسه مالی تعاونی در برزیل، برای سرمایه‌گذاری در انرژی خورشیدی اعطا کرده است.

Sicredi از این بودجه برای نصب پنل‌های فتوولتاییک خورشیدی در خانه‌های مسکونی، مشاغل کوچک و متوسط ​​و ملک‌های روستایی در برزیل استفاده خواهد کرد.

تغییر شرایط اقلیمی در راستای اجرای پروژه

این پروژه ۱۰۰ درصد به ابتکار تغییر اقلیم کشور کمک‌ می‌کند و در عین حال از اهداف کشور برای تولید مقادیر بیشتر برق تجدیدپذیر حمایت‌ می‌کند.

کاهش کربن از دیگر مزایای این پروژه است

EIB خاطرنشان کرد که ارتقای ظرفیت اضافی تولید انرژی‌های تجدیدپذیر، سرمایه‌گذاری در انرژی‌های تجدیدپذیر را امکان پذیر‌ می‌کند که‌ می‌تواند انتشار کربن را کاهش دهد.

ریکاردو مورینیو فلیکس، نایب رئیس EIB گفت: «من بسیار خوشحالم که پروژه‌ای را اعلام می‌کنم که سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در انرژی‌های تجدیدپذیر، کاهش انتشار کربن و آلودگی هوا و پشتیبانی از ظرفیت اضافی تولید انرژی‌های تجدیدپذیر در برزیل را امکان‌پذیر می‌سازد.»

افزایش سرمایه‌ گذاری در آمریکای لاتین

برزیل همچنان بزرگترین ذینفع از تامین مالی EIB در آمریکای لاتین است. ITA در سال ۲۰۲۱ افزایش ۴۰.۹ درصدی در سرمایه‌گذاری‌های خورشیدی در مقیاس شهری را گزارش کرد.

گزارش اداره تجارت بین‌الملل (ITA) می‌گوید: برزیل انتظار دارد سرمایه‌گذاری‌های مستمر در ظرفیت‌های بادی، خورشیدی و برق آبی را به دست آورد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار انرژی خورشیدی در پایدار سولار:

اطلاع از جدیدترین مطالب آموزشی درباره پنل‌های خورشیدی در پایدار سولار

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جدیدترین مطالب سایت در خبرنامه عضو شوید