اتاق خبر: تاسیسات انرژی خورشیدی هزینه‌‌های انرژی بنیدورم را ۵۰٪ کاهش‌‌ می‌دهد

تاسیسات انرژی خورشیدی هزینه‌‌های انرژی بنیدورم را ۵۰٪ کاهش‌‌ می‌دهد

50 درصد کاهش هزینه تاسیسات انرژی خورشیدی بنیدورم

عناوین خبر

شورای شهر بنیدورم در اسپانیا، نصب ۵۴۸ پنل خورشیدی در پشت بام سالن ورزشی بنیدورم را بر عهده دارد.

این نصب پروژه بهره‌برداری انرژی که سه ساختمان شهرداری و هشت مدرسه ابتدایی را نیز پوشش‌‌ می‌دهد، تحت پوشش قرار‌‌ می‌گیرد. همچنین به طور همزمان، کار نصب پنل‌‌های خورشیدی در تالار شهر نیز در حال انجام است.

کاهش کربن دی اکسید:

این پروژه که مستلزم افزایش تعداد‌‌ پنل‌‌های موجود در تاسیسات ورزشی است، علاوه بر کاهش قابل توجه انتشار CO2 منجر به صرفه‌جویی قابل توجهی در قبض انرژی خواهد شد.

طبق گزارشاتی که توسط مشاور فضاهای عمومی، فرانسیس مونوز ارائه شده است، صرفه‌جویی تقریبی در صورتحساب۵۰٪ خواهد بود.

وی روز جمعه به تاریخ ۲۸ جولای، از تاسیسات بازدید کرد و تکنسین‌‌های شهرداری و مدیران شرکت تاسیسات را برای بررسی‌‌های مورد نیاز همراهی کرد.

مجموع تولید این تاسیسات چقدر است؟

مجموع تاسیسات خورشیدی در سالن ورزشی به ۲۲۰ کیلووات توان خواهد رسید و کل تولید ۳۵۱۵۷۲ کیلووات ساعت و صرفه‌جویی سالانه ۲۹۰۰۰۰ کیلووات ساعت برآورد‌‌ می‌شود. همچنین در مورد تعداد پنل‌‌های به کار رفته، با احتساب سالن ورزشی، این پروژه شامل نصب ۱۳۶۴ پنل خورشیدی بود.

ماژول‌‌ها در هشت مدرسه Benidorm و در ساختمان‌‌های شهرداری مهد کودک Les Fontanelles، ایستگاه تصفیه آب آشامیدنی (ETAP)، مرکز اجتماعی La Torreta اجرا شده‌اند.

صرفه‌جویی در قبوض و کاهش آلاینده‌ها:

در مورد قبوض انرژی، صرفه‌جویی محاسبه شده حدود ۳۲۵۰۰ یورو در سال است و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای ۱۹۰ تن CO2 خواهد بود. این شورا کاهش انتشار دی اکسید کربن در جو را تا حدودی بیش از ۳۷۵ تن پیش‌بینی کرده است.

صرفه‌جویی در انرژی بر اساس استفاده از انرژی تولید شده توسط تاسیسات خورشیدی و با در نظر گرفتن الگوی مصرف ساختمان‌‌ها محاسبه‌‌ می‌شود.

محاسبات بودجه کل پروژه:

این سرمایه‌گذاری ۱.۰۴۵.۴۵۰.۰۶ یورو بود که ۵۰۴.۲۹۷.۴۶ یورو آن از یارانه صندوق‌‌های اروپایی اعطا شده توسط موسسه تنوع و صرفه‌جویی انرژی تامین شد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین اخبار انرژی خورشیدی در پایدار سولار:

اطلاع از جدیدترین مطالب آموزشی درباره پنل‌های خورشیدی در پایدار سولار

عضویت در خبرنامه

برای اطلاع از جدیدترین مطالب سایت در خبرنامه عضو شوید